tokyo and hong kong

about a girl in tokyo and a boy in hong kong.

15.5.09

笑話兩則

豬流感 + 西貢 + 紅樓夢 = 笑話兩則

期待已久的悠長假期終於來臨,生活異常滿足。昨日駕車到西貢,帶著《紅樓夢》,在一家小店看書和喝咖啡,獨個兒享受平日西貢的寧靜和舒適,我的理想生活哦!

話說在店子時,身邊坐了一對母子,小朋友就讀幼稚園,剛下課,和媽媽吃蛋糕。我無心聽到以下一段對話,霎時「咭」一聲笑了出來.........

母:仔,洗手丫好唔好呀?依家有豬流感呀
子:唔洗
母:你有無聽過乜野係豬流感?
子:有
母:咁豬流感咩來架?
子:爸爸成日話妳係豬!


笑話第二則

今午經過旺角,身邊出現了一男四女五個中學生,本來無甚麼,但發現原來其中兩個女生分別挽著那男生的左右手,男生意氣風發,手持凍飲,五人並肩在旺角行人專用區大搖大擺地行......

我心裡暗叫一句:「現代版韋小寶,利害!」,誰知那男生說了句:「好似我咁先似男人嘛,直頭係現代版賈寶玉」!

噢!我的天呀!賈寶玉,《紅樓夢》的主人公呀!很難想像這臭小鬼知道誰是賈寶玉!更難想像他會讀紅樓!但小兄弟,拜托你要滾要嫖,用韋小寶也好、陳冠希也好,可否不要污染我的紅樓呀?

我立時哭笑不得......兩個小鬼,你地好野!

2 Comments:

Blogger SleepyKiki said...

我尋日都去左西貢喎

2:35 PM  
Blogger les said...

我都試過係公園開工嘅時候見到有一拖二嘅情況,三個人攪埋一舊喺公園溫書,不過文學修養冇你見到o個個咁"好"掛?

而家 d 細路真係奇……

9:10 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home